O nama

>
O nama

Melisa Forić

Predsjednik upravnog odbora

Marija Naletilić

Član Upravnog odbora

Edin Radušić

Član Upravnog odbora

Senada Jusić

Član Upravnog odbora

Edin Veladžić

Predsjednik nadzornog odbora

Kako smo nastali

U proljeće 2003. na inicijativu evropskog udruženja nastavnika EUROCLIO grupa nastavnika iz BiH se organizovala i formirala Udruženje nastavnika i profesora historije/istorije/povijesti – EUROCLIO HIP BiH. Prvi predsjenik Udruženja je bio Edin Veladžić. Upravni odbor činili su činili nastavnici iz Bihaća, Banja Luke, Širokog Brijega i Sarajeva. Prva Skupština Udruženja održana je u Sarajevu u septembru 2003. Od 2004 zvanično smo registrovani na državnom nivou kao profesionalna organizacija nastavnika i profesora Bosne i Hercegovine.

EUROCLIO HIP BiH

H – historija
I – Istorija
P – povijest
Bosna i Herzegovina

CILJEVI

Udruženje Udruženje nastavnika i profesora historije/istorije/povijesti – EUROCLIO HIP BiH je osnovano zarad ispunjenja sljedećih osnovnih ciljeva:
a) Modernizacija nastave historije/istorije/povijesti, odnosno rad na savremenijem pristupu historiji i kao nauci i kao predmetu koju se izučava u školama i na fakultetima;
b) Održavanje seminara za nastavnike i profesore historije/istorije/povijesti;
c) Upoznavanje nastavnika i profesora historije/istorije/povijesti osnovnih i srednjih škola sa najnovijim naučnim i pedagoškim dostignućima u Evropi;
d) Pokretanje posebnih projekata iz oblasti nastave historije/istorije/povijesti, uz angažovanje stručnih saradnika;
e) Saradnja sa organima i organizacijama u zemlji i inostranstvu koje se direktno ili indirektno dotiču problema nastave historije/istorije/povijest;

MISIJA

Udruženja je poboljšanje i unaprijeđenje nastave istorije u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini.

ČLANSTVO

• Nastavnici i profesori osnovnih i srednji škola
• Univerzitetski profesori
• istraživači iz naučno-istraživačkih institucija
• Muzejski eksperti
• Studenti historije/istorije/povijesti

EUROCLIO HIP BIH u svom radu koristi pristupe u kojima se trudi da nastavnicima, a preko njih i učenicima ponudi drugačiji način podučavanja i učenja istorije. Ne trudimo se da pružamo gotova rješenja, narative, već istražujemo istorijske izvore, postavljamo pitanja i nudimo, prije svega, multiperspektivan pristup. Šta kažu drugi i drugačiji? Neka se čuje glas i drue(ih) strana. Kako različiti akteri gledaju na zajedničku prošlost? Ova i slična pitanja nas vode u našem radu. Odgovor EUROCLIO HIP BIH je uvijek MULTIPERSPEKTIVNOST.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Nema proizvoda u korpi