Postavilo se pitanje kako podučavati historiju ratova 90-tih godina prošlog stoljeća, period koji se još ne smatra prošlošću ali se pamti na različit, uglavnom suprotstavljen način. Historija nedavnih ratova vođenih tokom devedesetih godina 20. vijeka na prostoru bivše Jugoslavije predstavlja dosta osjetljivo i kontroverzno pitanje u svim zemljama Zapadnog Balkana. U nekim zemljama ove su teme uvrštene u nastavu, a negdje samo djelimično ili nikako. Ovo je period koji se pamti na različite i često vrlo suprotstavljene i međusobno isključive načine. Dok neki smatraju da upravo zbog toga ovaj period istorije još uvijek nije prošlost koja bi se trebala izučavati, Asocijacija Evropskih edukatora historije EUROCLIO, u saradnji sa partnerima, pokrenula je projekat koji u fokusu ima pitanje – na koji način izučavati o temama ratova na prostoru bivše Jugoslavije tokom devedestih godina 20. vijeka? Glavni cilj projekta je osnažiti kompetencije i motivisati nastavnike za podučavanje kontroverznih i osjetljivih tema bliske prošlosti. Na ovaj način se želi podstaći njihovo podučavanje na odgovaran i kritički izražen način. Duboko smo uvjereni da nastavnici istorije treba da započnu proces podučavanja nastave istorije, za koju mnogi govore da “još uvijek nije prošlost”. Regionalni tim profesionalaca osmislio je i kreirao bazu resursa za učenje o ratovima na prostoru bivše Jugoslavije. S obzirom na to da o ovom periodu postoji prilično veliki broj knjiga, novinskih članaka, video materijala itd; istraživački tim projekta je nastojao odabrati one materijale koji su primjenjivi u nastavi poštujući načelo multiperspektivnosti. Namjera je da se nastavnicima istorije i nastavnicima srodnih predmeta olakša pristup izvorima i materijalima koji mogu naći svoju primjenu u izučavanju “istorije koja to još uvek nije”.