Istorija za budućnost
Opis
Udruženje nastavnika i profesora historije/istorije/povijesti u BiH EUROCLIO HIP implementira projekat Istorija za budućnost koji je podržan od strane USAID-ovog projekta PRO-Budućnost. Putem implementiranja projektinih aktivnosti želimo uspostaviti saradnju između nastavnika u osnovnim školama u BiH, posebno nastavnika istorije, demokratije i ljudskih prava, te nastavnika razredne nastave. Opštine iz kojih dolaze nastavnici su opštine partneri koje su od ranije uključene u aktivnosti projekta PRO-Budućnost .
Informacije
Partneri
Uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj – USAID-a kroz projekat PRO-Budućnost koji implementira CRS (Catholic Relief Services) zajedno sa partnerima.
Udruženje nastavnika i profesora historije/istorije/povijesti u BiH EUROCLIO HIP implementira projekat Istorija za budućnost koji je podržan od strane USAID-ovog projekta PRO-Budućnost. Putem implementiranja projektinih aktivnosti želimo uspostaviti saradnju između nastavnika u osnovnim školama u BiH, posebno nastavnika istorije, demokratije i ljudskih prava, te nastavnika razredne nastave. Opštine iz kojih dolaze nastavnici su opštine partneri koje su od ranije uključene u aktivnosti projekta PRO-Budućnost .
Teme koje ćemo zajednički obrađivati sa učesnicima u projektu su od značaja za procese pomirenja i ojačavanja mira i povjerenja među narodima u BiH.
Lokalna istorija – učenje o bližoj i daljoj prošlosti lokalne sredine, odnosima sa susjedima, običajima, tradiciji, nisu dio zvaničnog plana i programa, kao ni nastava zasnovana na korištenju istorijskih izvora i multiperspektivnosti. Opisano stanje je jedan od uzroka nerazumijevanja i nepovjerenja među narodima, kako u lokalnim sredinama, tako i šire. Upoznavanjem i učenjem jednih od drugima, moguće je prevazići podjele i pronalaskom dobrih primjera saradnje i dobrosusjednih odnosa, moguće je uticati na povećanje povjerenja među mladima i doprinjeti procesima izgradnje mira u BiH.
Tokom trodnevne radionice učesnicima ćemo, na praktičnim primjerima, pokazati kako u praksi funkcioniše metodologija malih istraživanja, koja su lako primjenjiva u svakodnevnom radu u učionici, u kojima i učenici postaju aktivni sudionici, a ne samo pasivni posmatrači.
PRO-Budućnost (Povjerenje, Razumijevanje, Odgovornost za Budućnost) je četverogodišnji projekat Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira Catholic Relief Services (CRS) s ciljem izgradnje pomirenja i povjerenja među građanima svih etničkih grupa u BiH, koji se temelji na pretpostavci da izgradnja trajnog mira počinje otvaranjem iskrenog dijaloga te razumijevanjem druge strane.
Pored toga, učesnici ove radionice će imati priliku da uzmu učešće i u radu ljetnje škole u organizaciji EUROCLIO koja okuplja preko 80 nastavnika istorije iz 10 zemalja . To će biti prilika da se nastavnici iz BiH upoznaju, razmjene iskustva i nauče nešto novo od kolega iz zemalja okruženja i Evropske unije.