learning-history-that-is-not-yet-history

Učenje istorije koja to još uvijek nije – bio bio slobodni prevod naziva novog projekta kojeg implementira evropsko udruženje nastavnika istorije EUROCLIO u saradnji sa EUROCLIO HIP BiH I partnerskim organizacijama iz Srbije, Hrvatske I Crne Gore.
Projekat u svom fokusu ima pitanja kako podučavati o sukobima 90-tih godina prošlog vijeka, o kojima se govori na mnogo različitih načina.
Ciljevi projekta su:
– prikupiti, evaluirati I podijeliti rezultate inicijativa I različitih projekata o sličnoj temi;
– povezati nastavnike istorije u Evropi I prikupiti informacije kako se o sukobima 90-tih godina podučava na multiperspektivan način;
– uključiti studente istorije iz evropskih zemalja I procese multiperspektivnog podučavanja o sukobima 90-tih;
– podići javnu svijest među nastavnicima istorije u Evropi (formalnog I neformalnog sektora) o izazovima sa kojima se suočavaju oni koji podučavaju o 90-tih godina u zemljama bivše Jugoslavije;
– dati doprinos na polju evropskog sjećanja putem podizanja svijesti među nastavnicima, studentima i učenicima da su mogući zajednički pristupi veoma osjetljivoj prošlosti

Partneri:
EUROCLIO
BiH – EUROCLIO HIP BIH
Srbija – UDI
Hrvatska – AERHP, Documenta
Crna Gora – HIPMONT

Period implementacije: septembar 2016 – januar 2018.