Home · Blog · Vijesti : EUROCLIO trening seminar u Topoli
28954216_10156260192841660_8939386049628445971_o

Od 23. – 25. marta u Topoli (Srbija) je održan trening seminar koji je okupio profesore historije ne samo sa Balkana nego i iz cijele Europe. Na seminaru su se sastali učesnici dva projekta ”Learning a history that is not yet history” u prijevodu ”Učenje historije koja još nije historija” i ”Learning to Disagree” u prijevodu ”Učenje da se ne slažemo”, prvi koji je završen i drugi koji počinje. Projekat ”Učenje historije koja još nije historija”  se odnosi na to kako naučiti historiju nedavnih ratova gdje kao partneri djeluju nastavnici iz Bosne i Hercegovine i regiona. Kroz projekat ”Learnig to Disagree” se nastoje riješiti osjetljivi i kontroverzni problemi u učionici, želeći omogućiti da učenici izražavaju svoja mišljenja a samim tim omogućiti i nastavnicima da koriste debatu, diskusiju i dijalog u svojoj obrazovnoj praksi. Osnovni zadatak jeste saradnja sa ljudima sa kojima se u suštini ne slažemo, ali na konstruktivan način. Seminar se sastojao od nekoliko sesija i predstavljao je priliku da se učesnicima projekta ”Learning to Disagree” prezentuju rezultati projekta ”Learning a history that is not yet history” kroz niz radionica i diskusija. Prezentaciju su održali Jonathan Even – Zohar, direktor EUROCLIA, zatim Miljenko Hajdarović i Aleksander Todosijević, Snježana Koren sa Univerziteta u Zagrebu, te Marko Šuica. Bitno je spomenuti da je dan ranije u Beogradu u Evropskoj komisiji prezentiran sajt devedesete.org kao glavni rezultat projekta LHH. Drugu sesiju su činile tri radne grupe u kojima su učestvovali svi participanti. Prva grupa je bila War(s) in photos sa vođama Natašom Kostić i Bojanom Dujković – Blagojević, druga grupa u vodstvu Helen Snelson je nosila naziv Teaching strategies for dialogue, debate and discussion in the classroom, i treća grupa u vodstvu Anthony Malone koja je nosila naziv Assessing social and civic competences. Ciljevi treninga su bili prikupiti, podijeliti i razmisliti o praksama učenika kako bi se predavalo o kontroverznim i osjetljivim pitanjima kroz dijalog i diskusiju, upoznavanje sa strategijama predavanja, te upoznavanje o tome kako procijeniti društvene i građanske kompetencije. Na seminaru se također raspravljalo o trenutnim projektima svake organizacije posebno, o budućim seminarima i projektima. Iz Bosne i Hercegovine na seminaru su učestvovale: Bojana Blagojević – Dujković, Melisa Forić i Saima Lojić.

Copyright © 2015 GajbaStudio

Sajt je podržan od strane Fonda otvoreno društvo BiH